КАТАМАРАНИ ЗА СПЛАВОВИ

 

Пластичните катамарани за сплавови се издржливи и отпорни на сите временски услови.

Пластичните катамарани за сплавови се издржливи и отпорни на сите временски услови. Катамаран е назив за еден вид брод кој е составен од два паралелни трупа.
Конструирањето на катамарани претставува баран посао, бидејќи катамаранот мора да одговори на отпорноста, односно оптоварувањето кое ќе настане како резултат на користењето односно експлоатацијата на бродот.
При конструирањето на катамарани важат истите правила како и за бродовите кои имаат еден труп, основната разлика кај катамараните е попречната стабилност.

Контактирајте не

 Материјалите од кои се изградени нашите катамарани за сплавови се:

  • еколошки испитани (не загадуваат животната средина) од PEHD се
  • гарантираат водонепропусност и долговечно решение, бидејќи материјалот губи 5% од своите својства по 50 години користење
  • отпорни се на УВ зраци, издржуваат екстремни температури од -30° C до + 80° C
  • отпорни се на солена вода
  • имаат добра носивост
  • отпорни се на удари, што значи дека на нив не остануваат видливи траги
  • стабилни се за пловидба и се истакнуваат во однос на конкуренцијата со убавата дизајнерска линија
  • и што е многу важно лесни се за монтирање и имаат минимални трошоци за одржување.

Чабар пласт понтоните од PEHD се изработуваат во стандардни пречници и тоа:

  • Ø 500 mm
  • Ø 600 mm
  • Ø 800 mm
  • Ø 1000 mm
  • Ø 1200 mm
  • Ø 1300 mm
  • Ø 1600 mm

Како да се пресмета носивоста на катамаран, сплав или кој било пловечки објект?

Прво мораме да знаеме носивоста на понтонот. Чабар пласт понтоните со внатрешен пречник од 60 см имаат носивост од 140 кг по должен метар, што значи дека на пример понтон од 6 м должина има носивост од 6×140=840 кг

Понтон со внатрешен пречник од 80 см има носивост од 230 кг по должен метар, што значи дека понтон од 6 м должина има носивост од 6×230=1380 кг

Чабар пласт понтоните се проектирани така што при максимално оптоварување на катамаранот или кој било друг пловечки објект, понтонот да биде до половина потопен во вода. Затоа е неопходно да знаете колку ќе биде масата на сплавот, катамаранот или другиот пловечки објект кога е максимално оптоварен, односно треба да се соберат масите на челичната конструкција, дрвената градба, куќичката, останатиот товар и максималниот број луѓе кои ќе се најдат во еден момент на сплавот.

Чабар пласт понтоните се лесни за транспорт, лесно се поставуваат и инсталираат, можат да носат товари со голема носивост.

Катамаран кој се состои од три наместо два трупа се вика тримаран, тој се состои од еден централен труп и два надворешни трупа.

Нашата фирма со повеќегодишно искуство следејќи ги промените на пазарот и барањата на нашите потрошувачи произведува по најповолни цени најсовремени катамарани, тримарани, сплавови, понтони сè во цел да ги задоволи потребите на нашите клиенти.

Кој купува катамаран?

Купувањето на катамаран претставува одлука за оние кои бараат авантура и сакаат да се поврзат со морето на уникатен начин. Катамараните се популарни меѓу ентузијастите за јадење и љубителите на водени спортови, нудејќи стабилност, пространост и удобност на отворено море. Оние кои купуваат катамарани обично се искусни навигатори кои ценат елеганцијата и ефикасноста на јадењето, но и семејства кои бараат безбедно и забавно возило за одмор и опуштање на водата.

Катамараните ги купуваат луѓе кои сакаат да ја искусат животот на морнар.

Разликата помеѓу катамаран и традиционален чамец?

Разликата помеѓу катамаран и традиционален чамец е во нивната структура. Додека чамецот има еден труп и се потпира на поголемо газење за стабилност, катамаранот се потпира на два паралелни трпа кои му овозможуваат поголема стабилност и помало газење. Оваа двојна трпна решение им овозможува на катамараните да се движат побрзо и нудат помал отпор при пловидба, правејќи ги идеални за оние кои бараат брзина и ефикасност.

Тримаран, како проширена верзија на катамаранот, има еден главен трп и два помали странични трпа, обезбедувајќи уште поголема стабилност и простор. Тримараните се посебно ценети меѓу љубителите на навигација кои бараат врвни перформанси и удобност за време на подолги патувања на море.

Дали катамаран може да потоне? Дали јадрачките со основа катамаран можат да потонат?

Иако постои страв дека катамаранот може да потоне, напредната технологија и дизајнот што се користат при изработката на модерните катамарани ја намалуваат таа можност на минимум. Критичните елементи кои придонесуваат кон безбедноста на катамараните вклучуваат водонепропусливи прегради, пенеста испуна и сендвич конструкција која обезбедува дополнителна пловечка способност.

Овие елементи, заедно со повеќекратните трупови, гарантираат дека катамаранот останува пловен дури и во најпредизвикувачките услови, правејќи го надежен избор за навигаторите кои бараат безбедност и стабилност на морето.

Каков може да биде врвот на катамаранот?

Врвот на катамаранот, познат и како прамец, може да биде дизајниран на повеќе начини во зависност од специфичните потреби и естетските преференции. Некои од уобичаените дизајни на врвот на катамараните вклучуваат:

  • Рамен врв – Ова е наједноставниот дизајн, каде прамецот на катамаранот завршува со рамна хоризонтална линија. Овој дизајн е практичен и често се користи за комерцијални катамарани.
  • Благо исечени врвови – Овој дизајн има благо накосена или исечена линија на врвот на труповите, што може да ја подобри аеродинамиката и да ја намали отпорноста при пловидба.
  • Коси врвови низ целиот дел – Кај овој дизајн, врвовите на труповите се значително накосени, што му дава на катамаранот агресивен изглед и може дополнително да ги подобри перформансите на вода.
  • Врвови само со шило – Овој дизајн вклучува изразено шило на врвот на трупот, што на катамаранот му дава класичен изглед на јадрачка и може да помогне при сечење на брановите.
  • Врвови со шило и перајници – Овој софистициран дизајн вклучува комбинација на шило и дополнителни перајници или крилца на врвовите на труповите, со што се зголемува стабилноста и управливоста на катамаранот.

Што се однесува до бојата, катамараните не се ограничени само на црна боја. Постојат различни бои и шеми на боење кои може да се применат на катамараните, вклучувајќи бела, сина, зелена

Изборот на боја често зависи од личните преференции на сопственикот, намената на пловилото (рекреативна употреба, трки, комерцијална употреба) и естетскиот израз кој сакаат да го постигнат.